Működjünk együtt a versenytársainkkal!

Működjünk együtt a versenytársainkkal!

Litkai Gergely humorista és előadó az együttműködés és versengés kapcsolatáról tartott előadást a 29. Digital-Media Hungary konferencián, melyet számos humoros és gondolatébresztő példával illusztrált.
Így tehet a pornófüggőség ellen

Így tehet a pornófüggőség ellen

Szex, szerelem, függőség címmel tartott beszélgetést Somorjai Martina szexterapeutával Rónyai Júlia, a Digital Hungary szerzője az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 24-én. A pódiumon többek között a pornófüggőségről, a férfiak és nők vágyairól és a párkapcsolati nehézségekről is szó esett, valamint arra is megoldást kerestek a felek, hogy a különböző problémákat milyen módszerekkel orvosolhatják az érintettek.
Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

A magyarok reklámfogyasztási szokásairól beszélt Perjés Tamás, a világ legnagyobb médiakutató ügynöksége, a Kantar csoport médiakutatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 23-án. A Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt? című előadásán részletesen felvázolta magyar kutatások eredményeit arról, hogy milyen a reklámokhoz való hozzáállásunk a különböző felületeken, mit csinálunk a televíziós reklámblokkok ideje alatt, illetve hogy a hazai eredményektől mennyiben különböznek a nemzetközi gyakorlatok.
A tudás és az érzelmek egyensúlya

A tudás és az érzelmek egyensúlya

Dr. Aczél Petra a 29. Digital-Media Hungary konferencián arról tartott előadást, hogy a társadalom túlságosan nagy hangsúlyt fektet a tudásra, miközben az érzelmek és az intuíció szerepét alulértékeli. Az előadás három fő részre tagolódott: a tudástársadalom mítosza, a lehetséges helyettesítők, valamint az érzelmek és az érzelem szerepe a jövőben.
Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Évek óta egyre gyakoribb téma, hogy miként lehetne a leghatékonyabban összehangolni az X, az Y és a Z-generációsok munkáját. Erre adott választ Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV és Entertainment területének vezetője az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott Mit adhat egy X generációs a digitális generációnak? című előadásán, április 24-én.
2/13