A kapitalizmus médiája és vidéke - Podcast ajánló

A kapitalizmus médiája és vidéke - Podcast ajánló

Szűcs Gergely tréner, a Metorika alapítója, aki az önkifejezés megszállottja. Ez a hév az egész beszélgetést áthatja és ráadásul olyan gondolat iramot diktál, amihez nekünk is oda kell tenni magunkat, nem csak lustán elnyújtózni a székünkben.
Nem hájp, nem ámítás! Alkoss a mesterséges intelligencia segítségével!

Nem hájp, nem ámítás! Alkoss a mesterséges intelligencia segítségével!

Mai adásunk felvételére kitelepültünk a Digital-Media Hungary 2024 konferencia helyszínére, Siófokra. Császár Előddel előadása kapcsán Ganzler Orsolya beszélget.
Hályogkovácsok pszichiátriája a TikTokon

Hályogkovácsok pszichiátriája a TikTokon

Legyen szó ADHD-ról, depresszióról, nárcizmusról, vagy akár autizmusról, sorra jelennek meg az újabb és újabb videók, posztok a közösségi médiában, amelyek különböző pszichológiai témákat boncolgatnak. Olykor még a szakemberek számára is nehézséget jelent az információáradatból kibogozni a valóban hiteles állításokat. Mi az oka annak, hogy egyre több hasonló tartalom jelenik meg a felületeken? Milyen negatívumok, pozitívumok kapcsolódhatnak hozzájuk? Dús András pszichológus tartott előadást a 29. Digital-Media Hungary konferencián.
Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Egy autómárka értéke több tényezőtől függ, például a márkának a piacon elfoglalt pozíciójától, az eladott járművek számától, a márkának tulajdonított értékektől és imázsától, valamint a várható jövőbeli kilátásoktól. Az autóiparban a legértékesebb márkák közé általában a hosszú múltra visszatekintő, elismert nevek tartoznak, amelyeknek erős márkaidentitásuk és hűséges vásárlói követőbázisuk van. A napjainkban felgyorsult a világban hogyan változnak a márkapreferenciák? A 29. Digital-Media Hungary konferencián a közönség többek között erre kaphatott választ Puskás Kata Szidónia a Duna Autó marketing és pr vezetőjének előadásából.
Hályogkovácsok pszichiátriája a TikTokon

Hályogkovácsok pszichiátriája a TikTokon

Legyen szó ADHD-ról, depresszióról, nárcizmusról, vagy akár autizmusról, sorra jelennek meg az újabb és újabb videók, posztok a közösségi médiában, amelyek különböző pszichológiai témákat boncolgatnak. Olykor még a szakemberek számára is nehézséget jelent az információáradatból kibogozni a valóban hiteles állításokat. Mi az oka annak, hogy egyre több hasonló tartalom jelenik meg a felületeken? Milyen negatívumok, pozitívumok kapcsolódhatnak hozzájuk? Dús András pszichológus tartott előadást a 29. Digital-Media Hungary konferencián.
1/13