2024. szeptember 14. 05:37Szánj az olvasásra 11 percet!
Egy autómárka értéke több tényezőtől függ, például a márkának a piacon elfoglalt pozíciójától, az eladott járművek számától, a márkának tulajdonított értékektől és imázsától, valamint a várható jövőbeli kilátásoktól. Az autóiparban a legértékesebb márkák közé általában a hosszú múltra visszatekintő, elismert nevek tartoznak, amelyeknek erős márkaidentitásuk és hűséges vásárlói követőbázisuk van. A napjainkban felgyorsult a világban hogyan változnak a márkapreferenciák? A 29. Digital-Media Hungary konferencián a közönség többek között erre kaphatott választ Puskás Kata Szidónia a Duna Autó marketing és pr vezetőjének előadásából.
Marketing
2024. június 30. 05:41Szluka BeátaSzánj az olvasásra 6 percet!
Legyen szó ADHD-ról, depresszióról, nárcizmusról, vagy akár autizmusról, sorra jelennek meg az újabb és újabb videók, posztok a közösségi médiában, amelyek különböző pszichológiai témákat boncolgatnak. Olykor még a szakemberek számára is nehézséget jelent az információáradatból kibogozni a valóban hiteles állításokat. Mi az oka annak, hogy egyre több hasonló tartalom jelenik meg a felületeken? Milyen negatívumok, pozitívumok kapcsolódhatnak hozzájuk? Dús András pszichológus tartott előadást a 29. Digital-Media Hungary konferencián.
Média