A podcastek aranykorába léptünk: hogyan lehet felhúzni egy saját műsort nulláról?

A podcastek aranykorába léptünk: hogyan lehet felhúzni egy saját műsort nulláról?

Hogyan érdemes kitalálni magunkat, vagy legalábbis azt, hogy miről szeretnénk podcastet készíteni? – a mai epizódban Kovács András Péter nyújt segítséget ebben a kérdésben. Belső motiváció, a pilot epizódok tanulsága, a saját hangunk megtalálása, illetve a szűnni nem akaró kreatív alkotás vágya mind szükséges, ha valóban jó podcastet készítenénk. A humorista a Digital-Media Hungary-n volt a Lounge Group látványstúdiójának vendége.
Tudatos értékteremtéssel lehet énmárkát építeni

Tudatos értékteremtéssel lehet énmárkát építeni

Trunk Tamásról legtöbbünknek egy modernkori polihisztor ugrik be, legalábbis, ha megnézzük, mivel is foglalkozik. Z generációs márkatanácsadóként dolgozik, könyveket írt, aktív a közösségi médiában, valamint profi sportoló. Mindegyik színtéren kiemelkedőt alkot. Példaértékű jelenlétéről, ennek kialakulásáról, hátteréről, és az influencervilágról kérdeztük a Digital Media Hungary-n a Lounge Group Media Showcase podcastjében.
A hagyományos reklám unalmas, a hirdetésnek adnia kell valamit

A hagyományos reklám unalmas, a hirdetésnek adnia kell valamit

Ma már a reklámpiacon is magas az ingerküszöb. Nem elég egy jó kreatív, több ötletet kell beletenni egy kampányba, mint eddig, ha az emberek érdeklődését fenn kívánjuk tartani. A Digital Media Hungary-n Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója beszélt a trendekről, konkrét példákról a Lounge Group podcastjának különkiadásában. Mint kiderült, ahány ház, annyi szokás – nagyjából így lehet összefoglalni, hogy milyen módon működnek a hazai sales house-ok.
Az embereknek lassan elege lesz a hírekből

Az embereknek lassan elege lesz a hírekből

Ilku Miklós, az Index főszerkesztő-helyettese újságíróként is hatalmas tapasztalattal rendelkezik. A szakember a Nemzeti Sportnál kezdte gyakornokként, később az Index sportrovatának vezetője volt, de dolgozott a FIFA-nak, és a MOB-nak is, így jelentős rálátása van a hazai és nemzetközi trendekre. Ilku Miklós többek között a médiafelületek népszerűségéről, a közösségi média térnyeréséről és a már ma is érzékelhető jelentős változásokról beszélt a Lounge Group Media Showcase podcastjének kihelyezett stúdiójában a Digital-Media Hungary konferencián.
„Ha valaki ezt komolyan gondolja, azért nagyon sokat kell tenni”

„Ha valaki ezt komolyan gondolja, azért nagyon sokat kell tenni”

Radnai Péter neve mindenki számára ismerősen cseng, hiszen 33 éve dolgozik a médiában. Legutóbb „Az első influenszerek” című portrésorozatában mutatta be az ország televíziós legendáit, mi pedig vele tekintettük át az elmúlt három évtized médiatörténelmét. Tettük ezt főként televíziós szempontból – hiszen a hazai médiapaletta legmeghatározóbb műfaja mindig is ez volt. Moszkvai tudósítói munkája után az RTL Reggelijének főszerkesztőjeként dolgozott, és megannyi televízióműsor kötődik az ő nevéhez, jelenleg az AMC producere.
3/11