A díj nem jár egyedül. Kaptam egy fődíjat is, méghozzá a közönségtől. Gondolatok egy díj kapcsán.

A díj nem jár egyedül. Kaptam egy fődíjat is, méghozzá a közönségtől. Gondolatok egy díj kapcsán.

A kultúra, a művészet és a tudomány nincs meg a gazdaság és a versenypiac nélkül. Viszont a gazdaság sem egészséges, nem tud tartósan növekedni, ha nincs mellette a tudomány, a művészet, a kultúra, és az egészet átfogó filozófia. A gazdaság, kultúra és társadalom pedig összességében magát a civilizációt jelenti, a mindenkori civilizációt.
A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
„A közszolgálatinál az alázatot és a precizitást, a kereskedelmi tévében pedig a tempót tanultam meg”

„A közszolgálatinál az alázatot és a precizitást, a kereskedelmi tévében pedig a tempót tanultam meg”

Mi teszi a jó műsorvezetőt? A válasz bizonyos szempontból megfoghatatlan, ráadásul minden korszakban más és más. Egy valami mégis örök: a jó műsorvezető kíváncsi. Szily Nóra a Lounge Group Media Showcase podcastjében mesélt a tapasztalatairól.
A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A tévés hirdetéseknél várható jövőre, hogy sok év után reál mértékben is növekedni tudnak az árak. Hosszú évekbe telhet azonban, hogy a hirdetések ára elérje korábbi szintjét.
Hogyan váljunk valódi médiaszakemberré?

Hogyan váljunk valódi médiaszakemberré?

Holló Márta, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója 18 évesen még orvosnak készült, de egy teljesen váratlan fordulat következett be az életében: a felvételi tájékoztatóban Vitray Tamás és Horváth Ádám neve keltette fel az érdeklődését. Végül az első híres televíziós-szakirányú osztályban végzett a Színház- és Filmművészeti Főiskolán. Elmondása szerint, a felvételin lezajlott találkozó idoljaival, a legmeghatározóbb élmény volt egész életben. Szakmáról, szakmaiságról és a valódi érdeklődésről, újságírói kíváncsiságról beszélgettünk vele a Digital-Media Hungary konferencián.
2/11