″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

Fenntarthatóság helyett, digitális búcsúcédulákkal megváltott lelkiismeret. Gondolat szilánkok a fenntarthatóságról, és az utánunk jövők védelméről. A 2023-as Digital-Media Hungary-n publikált és általam elmondott szabadversem aktualizálása. Kérlek szépen olvasd el.
A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.
Digital-Media Hungary 2 napos esemény részletes ismertetője

Digital-Media Hungary 2 napos esemény részletes ismertetője

Nem kis büszkeséggel jelentem be, hogy az 1996. óta minden évben megszervezett Digital–Media Hungary Konferencia immáron a 29. alkalommal, 2024. április 23-24-én kerül megrendezésre. A konferencia helyszíne ezúttal is a siófoki Hotel Azúr 2 napos, 5-5 terem és 1 éjszakai buli. Résztvevők száma: 2200- 2400 fő! Kérem szépen olvassák el az esemény szellemiségéről, filozófiájáról írt írásomat. Köszönöm
A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
1/11