Így tehet a pornófüggőség ellen

Így tehet a pornófüggőség ellen

Szex, szerelem, függőség címmel tartott beszélgetést Somorjai Martina szexterapeutával Rónyai Júlia, a Digital Hungary szerzője az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 24-én. A pódiumon többek között a pornófüggőségről, a férfiak és nők vágyairól és a párkapcsolati nehézségekről is szó esett, valamint arra is megoldást kerestek a felek, hogy a különböző problémákat milyen módszerekkel orvosolhatják az érintettek.
Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Évek óta egyre gyakoribb téma, hogy miként lehetne a leghatékonyabban összehangolni az X, az Y és a Z-generációsok munkáját. Erre adott választ Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV és Entertainment területének vezetője az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott Mit adhat egy X generációs a digitális generációnak? című előadásán, április 24-én.
″Túl kell lépnünk a versenyképes fizetés ígéretén, vagy a Z-generáció páros lábbal rúgja ránk az ajtót″

″Túl kell lépnünk a versenyképes fizetés ígéretén, vagy a Z-generáció páros lábbal rúgja ránk az ajtót″

A fiatalabb generációkat megnyerő új munkaerőpiaci stratégiák fontosságát hangsúlyozta Mekkora hazugság már a versenyképes fizetés című előadásán Balog Adrienn, a Vermis Production digitális ügynökség ügyfélszolgálati igazgatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 24-én. A szakember szerint régimódi hívószavakkal próbálunk új munkaerőt toborozni, ám ez a Z-generáció számára már nem lesz elég, ha pedig nem változtatunk, hatalmas problémákkal nézünk majd szembe a humán erőforrás terén.
A kapitalizmus médiája és vidéke - Podcast ajánló

A kapitalizmus médiája és vidéke - Podcast ajánló

Szűcs Gergely tréner, a Metorika alapítója, aki az önkifejezés megszállottja. Ez a hév az egész beszélgetést áthatja és ráadásul olyan gondolat iramot diktál, amihez nekünk is oda kell tenni magunkat, nem csak lustán elnyújtózni a székünkben.
Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

A magyarok reklámfogyasztási szokásairól beszélt Perjés Tamás, a világ legnagyobb médiakutató ügynöksége, a Kantar csoport médiakutatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 23-án. A Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt? című előadásán részletesen felvázolta magyar kutatások eredményeit arról, hogy milyen a reklámokhoz való hozzáállásunk a különböző felületeken, mit csinálunk a televíziós reklámblokkok ideje alatt, illetve hogy a hazai eredményektől mennyiben különböznek a nemzetközi gyakorlatok.
1/12