A saját márkás média párbajra hívja a tömegmédiát

A saját márkás média párbajra hívja a tömegmédiát

A blogok szabadsága után most a podcastekben találja meg magát mindenki, ömlik ránk a tartalom, a cégek ügyeket karolnak fel, honlapot hoznak létre, saját csatornát indítanak. De hol lesz ennek a vége, és vajon a tartalomfogyasztókat le tudja-e kötni mindez? Miként jutottunk el odáig, hogy mindenki digitális jelvényeket akar szerezni, vagy harcol a kuponajánlatokért egy sajátmárkás appban, azt Teremi J. Balázzsal, a Lounge Group szenior PR-tanácsadójával vettük végig a Digital Media Hungary konferencián.
NMHH: Hogyan óvhatjuk meg gyermekeinket a digitális világban?

NMHH: Hogyan óvhatjuk meg gyermekeinket a digitális világban?

A közösségi média térnyerése megváltoztatta a gyermekek médiafogyasztási szokásait. Az ártalmak megelőzésére nem elegendő a szabályozás: kulcsszerep hárul a szülőkre is. Mit tehetnek a digitális világban sokszor járatlan felnőttek, és hogyan neveli a gyerekeket tudatos médiahasználatra a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság? A 28. Digital-Media Hungary konferencián, Somogyi Ákos Gergő előadásából megtudhattuk.
Szalai Vivien: „A közönségünket kell kiszolgálnunk”

Szalai Vivien: „A közönségünket kell kiszolgálnunk”

Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója, valamint Radnai Péter, az AMC Magyarország munkatársa is vendége volt az idei Digital-Media Hungary konferencia egyik előadásának. „A hír is érzelmes műfaj” című beszélgetésen Radnai kérdezte a hírgyártásról Szalait, aki kifejtette, hogy bármennyire is ridegnek és tényszerűnek tűnik, a hír egyik kifejezett célja, hogy érzelmet keltsen az emberekben.
Az érzelmi intelligencia (EQ) jelenlétének szükségessége egy társadalomban

Az érzelmi intelligencia (EQ) jelenlétének szükségessége egy társadalomban

Dr. Szvetelszky Zsuzsanna a 28. Digital-Media Hungary konferencián tartott előadást az érzelmi intelligenciáról, melynek jelenléte kulcstényező abban, hogy megértsük és kezelni tudjuk önmagunkat és másokat is. Ha fejlesztjük (a figyelmünket, az érzékelésünket, a felismeréseinket), akkor rengeteg területen alkalmazhatjuk, többek között az üzleti életben is.
Szervezett vagy spontán? Minden, amit tudni akartál az állami médiáról

Szervezett vagy spontán? Minden, amit tudni akartál az állami médiáról

A külcsíny és ami mögötte van: Radnai Péter, az AMC Magyarország munkatársa a Miniszterelnöki Kabinet kormányszóvivőjével, Szentkirályi Alexandrával beszélgetett a közösségi médiában való jelenlétről, valamint arról, hogy mennyire megrendezettek a politikusok szereplései a különböző social felületeken. Szentkirályi szerint bár kiválogatják, hogy miről milyen csatornán és hogyan kommunikálnak, az esetek többségében az előadásmód inkább spontán, mintsem forgatókönyv szerint rendezett.
1/8