Felkészülés a felkészülhetetlenre! DigitalHungary Klub programajánló!

Felkészülés a felkészülhetetlenre! DigitalHungary Klub programajánló!

Senki sem állíthatja, hogy könnyű évek következnek! De mi azért készüljünk a sikerre! A félelem és bizonytalanság csökkenthető, sőt legyőzhető, ha válaszokat keresünk, szcenáriókat dolgozunk ki, az elképzelt problémák, a váratlan feladatok megoldására, és a felszabaduló energiát kreatív megoldásokba fektetjük.
Nézzünk szembe a tényekkel, kutassunk, értelmezzünk helyzeteket és adatokat, építsünk megoldásokat biztosító stratégiákat! Ez a klubnap pontosan erről szól: hogyan készüljünk fel az előttünk álló, kihívásokkal és lehetőségekkel teli időszakra?
Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

A DigitalHungary Klubon Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója azt mutatta meg, hogyan épül egymásra az adat alapú üzleti gondolkodás és a marketing művészete, és hogyan kell ezt sikeresen alkalmazni.
Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

A DigitalHungary Klubon Kun Miklós az EssenceMediacom stratégiai igazgatója márkák lélektanát mutattatta be, hogy mitől működik a márkák perszónája.
A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

Kovács Levente, a White Rabbit reklámügynökség alapítója és kreatív igazgatója a DigitalHungary Klubon tartott gondolatébresztő előadást a reklám és marketing világának evolúciójáról.
A kultúra részeként nőhet naggyá a márka

A kultúra részeként nőhet naggyá a márka

Mérhetetlen lehetőségek előtt áll az a márka, amelyik a fizetett reklámok világa helyett a társadalmi kultúrában építi magát – derült ki Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatójának előadásából a DigitalHungary Klubon.
1/3