Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.
Így kerülhető el, hogy a meeting a munka halála legyen

Így kerülhető el, hogy a meeting a munka halála legyen

A Digitális Akadémián a service design nem csak elméletben, hanem gyakorlati példával is el lett magyarázva. Eckert István demonstrálta, hogyan kell úgy csinálni a mítinget, hogy jó legyen.
Mi a service design? – megoldás a problémádra!

Mi a service design? – megoldás a problémádra!

Az első alakalommal megrendezett Digitális Akadémián több szakértő is perspektívába helyezte a service designt és társait, mint a UX és CX.
„Gyertek be, elkezdjük!” – útjára indult a Digitális Akadémia

„Gyertek be, elkezdjük!” – útjára indult a Digitális Akadémia

Csermely Ákos előadásával vette kezdetét „ajándék konferenciája”, ami a 7. kommunikációs forradalom, a service design köré épül.
A fogyasztók mindent azonnal akarnak és még jól is akarják érezni magukat - meg tudsz nekik felelni?

A fogyasztók mindent azonnal akarnak és még jól is akarják érezni magukat - meg tudsz nekik felelni?

Service Design, élményzaj, Digitális Akadémia.
1/4