Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt öt évben a vállalati kommunikációs csapatot vezette, számos szemléletformáló kampányban vett részt, legyen szó széles körben sikeres vagy szervezeten belüli projektről, büszkén tekint vissza az új kihívások küszöbén.
3+1 tuti program apák napjára

3+1 tuti program apák napjára

Az apák napja egy Amerikából eredeztethető ünnep, amelyet minden évben június harmadik vasárnapján, azaz idén 18-án ünneplünk. A különleges alkalom egybevág idén a nyári szünet első vasárnapjával is, így remek alkalom lehet a közös ünneplésre. Számos programlehetőség áll ilyenkor a rendelkezésre, de a siker érdekében összegyűjtöttünk most 3+1 tuti ötletet is hozzá.
Eltűntek a hagyományos kasszák az egyik hazai Decathlonból

Eltűntek a hagyományos kasszák az egyik hazai Decathlonból

Kezdetét vette a 9. Laurel Retail Konferencia, amelynek egyik nagy bejelentése, hogy a tatabányai Decathlon immár kizárólag önkiszolgáló pénztárakkal várja vásárlóit. A szektor történetében mérföldkövet jelentő lépés része a vállalat összes magyarországi áruházát érintő, nagy automatizációs projektnek, amelytől a sportóriás évi több tízezer megspórolt munkaórát és országos átlagban mintegy 2 éves megtérülést vár.
Új HR igazgató csatlakozott a Decathlon csapatához

Új HR igazgató csatlakozott a Decathlon csapatához

Peszeki Gabriella októberben csatlakozott a nemzetközi sportszerforgalmazó csapatához. A HR szakember több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a telekommunikációs, FMCG és gyártói szegmensekben, a HR mellett közgazdász végzettséggel is rendelkezik, tapasztalt Business Coach.
A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
1/2