A Danone Magyarország megszerezte a világ egyik legjelentősebb társadalmi-fenntarthatósági minősítését

A Danone Magyarország megszerezte a világ egyik legjelentősebb társadalmi-fenntarthatósági minősítését

A Danone kelet-közép-európai régiójának valamennyi országa, azaz a magyar mellett a cég romániai, a bulgáriai, a csehországi és a szlovákiai üzleti egységei is elnyerték a B Corp™ minősítést. Ez a minősítés a vállalat irányítását, etikus működését, fenntartható beszerzési gyakorlatát, a munkavállalók jólétéért tett intézkedéseket és a közösségi befektetéseket emeli ki. A dokumentum a Danone társadalmi és környezeti felelősségvállalását hangsúlyozza, és elismeri azokat az erőfeszítéseket, amelyeket többek közt a regeneratív mezőgazdaság, a munkavállalói juttatások és a helyi közösségek támogatása terén tettek.
Új marketingigazgató a Danone Magyarországnál

Új marketingigazgató a Danone Magyarországnál

Révész Richárd lett a Danone Magyarország Kft. új marketingigazgatója.
Újabb lépés a fenntarthatóságért: A Danone is csatlakozott a Green Pledge vállaláshoz

Újabb lépés a fenntarthatóságért: A Danone is csatlakozott a Green Pledge vállaláshoz

A Danone Magyarország Kft. is fellépett a környezetvédelem és a fenntarthatóság marketing- és reklámipar piacán való érvényesítése mellett, mikor csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.
Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére

Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére

Buzási Dániel veszi át a Danone Magyarország Kft. cégvezetői feladatait.