A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat E-KERESKEDELEM kategóriában!
Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat E-KERESKEDELEM kategóriában!
Akadémiával segítik a hazai e-kereskedelemben a munkaerő utánpótlást

Akadémiával segítik a hazai e-kereskedelemben a munkaerő utánpótlást

A Pelenka.hu alapító-ügyvezetője szerint tovább növekszik a hazai online kereskedelem.