Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország

Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország

A vezető hazai üdítőitalgyártó az automatizált kereskedelmi megoldásokat kínáló Kende Retail Kft.-vel közösen egy új piaci szegmenst célzott meg a személyzet és pénztár nélküli bolt koncepcióval, kiegészítve vending üzletágát. A Yettel Magyarország munkatársai az elsők az országban, akik kipróbálhatják az úttörő technológiát, amely a várakozások szerint forradalmasítja majd a jövő vásárlási szokásait. A Coca-Cola HBC Magyarország három év alatt 15 személyzet és pénztár nélküli bolt nyitására készül összesen 250 millió forint értékben, emellett a vállalat azt tervezi, hogy 2026 végéig megháromszorozza a jövőbemutató kereskedelmi megoldásból származó bevételeit.
Új Besties: a Coca-Cola® és az OREO® a barátságot ünnepli közös, limitált kiadású üdítőjével

Új Besties: a Coca-Cola® és az OREO® a barátságot ünnepli közös, limitált kiadású üdítőjével

„Besties″, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a Coca-Cola® és az OREO® új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta. A limitált kiadású Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar, amely a Coca-Cola Creations® portfólió legújabb terméke, és az ehhez kapcsolódó digitális élmények tökéletes példái annak, hogyan hozzák ki egymásból a legjobbat az örök barátok.
A Fuze Tea és a Tripadvisor új kampánya a napközben beiktatott rövid pihenőkre, 5 perces kalandokra ösztönöz

A Fuze Tea és a Tripadvisor új kampánya a napközben beiktatott rövid pihenőkre, 5 perces kalandokra ösztönöz

A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfolióhoz tartozó Fuze Tea új kampánya. A Coca-Cola megbízásából készített felmérés szerint a magyar lakosság ötöde úgy érzi, hogy a hétköznapokban nem mindig jut elég idő önmagára. A márka „5 perces kalandok″ kampányával arra szeretne rávilágítani, hogy a munka vagy az egyéb kötelezettségek teljesítése közben beiktatott apró szünetek is segíthetnek abban, hogy energiát gyűjtsünk.
A Coca-Cola® és a Marvel® együttműködése „életre kelti a szuperhősöket”

A Coca-Cola® és a Marvel® együttműködése „életre kelti a szuperhősöket”

Digitális történetmeséléssel, kiterjesztett valósággal és limitált kiadású csomagolásokkal lepi meg a fogyasztókat és a filmrajongókat a Coca-Cola® és a Marvel®: Hősök szeptember 1-től debütáló együttműködése. A Coca-Cola® és a Disney® kapcsolata több mint 60 évvel ezelőttre nyúlik vissza: a két ikonikus márka számos “multiverzumon átívelő” kampányon dolgozott már együtt – most éppen a Marvel Univerzumban találkoznak.
A Coca-Cola idén is a fesztiválszezon egyik főszereplője lesz

A Coca-Cola idén is a fesztiválszezon egyik főszereplője lesz

A Coca-Cola® ezen a nyáron is a zenére, a szórakozásra, a személyes kapcsolatokra helyezi a hangsúlyt. A „Zenei nyár” programmal a rajongók idén 30 európai országban, a nyár legmenőbb fesztiváljain és zenei eseményein találkozhatnak, köztük a Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en.
1/9