A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere

A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere

Az UEFA és a Coca-Cola bejelentette, hogy a Coca-Cola a Németországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere lesz.
Magyarországra is megérkezett a Jack & Coke  Jack Daniel´s whiskey és Coca-Cola alkoholos szénsavas ital

Magyarországra is megérkezett a Jack & Coke Jack Daniel´s whiskey és Coca-Cola alkoholos szénsavas ital

A Jack Daniel´s és a Coca-Cola hivatalosan is elindítja a Jack Daniel´s és a Coca-Cola közös italának értékesítését a magyar piacon. A termék itthon 2023 áprilisától lesz elérhető.
A Magyar Vöröskereszt és a Coca-Cola globális alapítványa együtt segíti a hátrányos helyzetű nőket

A Magyar Vöröskereszt és a Coca-Cola globális alapítványa együtt segíti a hátrányos helyzetű nőket

A Coca-Cola Magyarország 10 éve támogatja a Magyar Vöröskeresztet. Az utóbbi években a két szervezet együtt segített a koronavírus-járvány elleni küzdelemben és 2022-ben a humanitárius válság kapcsán a menekültek ellátásában is. Legújabb közös kezdeményezésüket a nemzetközi nőnapon jelentették be.
Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre, ma pedig már az európai marketingkommunikációért felelő stratégiai csapat vezére, mint Consumer & Shopper Connection Director. Vállalati kultúrától, márkastratégiáról, a kreátorok térnyeréséről és hitelességéről, valamint a legnagyobb márkák értékteremtő együttműködéséről beszélgettünk vele a Warm Up Talksban.
A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya

A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya

A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönzi a fogyasztókat. A márka 2021-es receptúra módosításának sikerére építve a vállalat 2023-ban megújítja „Az eddigi legjobb Coca-Cola?” platformot, és új kezdeményezést is indít „Kortyolj bele!” néven.
1/7