
2025. február 19. 20:30Szánj az olvasásra 2 percet!
Te miért szeretsz moziba járni és kit hívnál magaddal? – érdeklődik a Cinema City. A mozihálózat legújabb kampányfilmje bemutatja, hogy rendkívül színes és változatos nézőközönségében egy dolog biztosan közös: a mozizás szeretete. A Valentin-napon induló kampány nyereményjátékra invitálja a mozi szerelmeseit: a résztvevők, ha megadják kedvenc mozipartnerük nevét, akár egy évre szóló moziélmény-csomagot is nyerhetnek.
Marketing

2024. december 19. 14:52Szabó MajaSzánj az olvasásra 1 percet!
Az oroszlánkirály rajongói számára igazi nosztalgiabomba érkezett a ″Mufasa: Az oroszlánkirály″ című filmmel, amely mától tekinthető meg a mozikban.
Kultúra

2024. december 14. 07:11Szánj az olvasásra 4 percet!
Idén télen tele a moziműsor változatos magyar filmekkel, az ünnepi időszakban izgalmas, megindító és díjnyertes hazai alkotások közül is válogathatunk a Cinema City-ben. A külföldi gyártású filmek esetében évről-évre népszerűbbek a feliratos vetítések, de persze a hazai mozinézők továbbra is kedvelik a magyar nyelvű moziélményt: a közönség 73%-a szinkronizált filmeket részesíti előnyben. Az örök vitakérdésben a Z generáció is véleményt nyilvánított, és náluk ez már másabb képet mutat: a 16-29 éves korosztály 42%-a inkább eredeti nyelven, magyar felirattal vagy épp anélkül szeret mozizni – derült ki a Cinema City friss, országos reprezentatív kutatásából.
Média