Új termékmenedzserrel erősít a Central a digitális szórólapok piacán

Új termékmenedzserrel erősít a Central a digitális szórólapok piacán

A papírlapú szórólapok ideje menthetetlenül lejár, azonban az egyes üzletek leárazásairól és új termékeiről minden háztartásban érdemes megfelelően tájékozódni. Az Akciós-Újság.hu digitális formában, egyetlen közös helyre gyűjti a legkülönbözőbb hiper- és szupermarketek aktuális röplapjait, ezzel csökkenti a környezeti terhelést, és segít a vásárlóknak a még tudatosabb döntésekben. A Startlap portfóliójában megtalálható kiadvány idei fejlesztései már egy új termékmenedzser vezetése alatt történnek.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Válasz a reklámvakságra: natív - interjú

Válasz a reklámvakságra: natív - interjú

A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
A magyar piacot is meghódítják a nyugat slágerkönyvei

A magyar piacot is meghódítják a nyugat slágerkönyvei

Izgalmas és letehetetlen slágerkönyvek, amelyek már a londoni és New York-i olvasóközönséget is meghódították. Ezeket lapozzák a nagyvárosok metróin és a parkokban is, most pedig Magyarországot is meghódítják.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
1/2