Átalakítja szervezeti modelljét a Central Médiacsoport

Átalakítja szervezeti modelljét a Central Médiacsoport

A Central Médiacsoport a szervezeti változások részeként a Financial Times Strategies-zel közösen kialakított szervezeti modellt hoz létre. A folyamat jelentős változásokat indít el a vállalat működésében és üzleti felépítésében, kiemelve a minőségi tartalomgyártás iránti elkötelezettséget és a technológiai fejlesztéseket.
Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Új arculattal ünnepli tizedik évfordulóját a Central Médiacsoport. A modernebb és áramvonalasabb logóhoz és felirathoz új szlogen is tartozik: mindez megerősíti Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalatát a hazai lappiac egyik leghitelesebb tartalomgyártójaként.
Új felsővezető érkezik a Central Médiacsoporthoz

Új felsővezető érkezik a Central Médiacsoporthoz

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország egyik vezető médiavállalatánál (Vltava Labe Media) Chief Digital Officer pozícióban felelt az adatvagyon-gazdálkodásért. A médiacég a vállalati transzformáció során pedig tanácsadó partnerként együtt dolgozik a Financial Times Strategies-zel, amely a The Financial Times médiapiaci átalakításra szakosodott üzletága.
„A valódi szépség hitelességgel kezdődik″ – kívül-belül megújult a Krémmánia

„A valódi szépség hitelességgel kezdődik″ – kívül-belül megújult a Krémmánia

Új, modern arculatot kapott a piacon megkerülhetetlen tényezőnek számító Krémmánia.hu. Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségi oldala azonban nemcsak külsőleg, belsőleg is megújult, ugyanis az olvasói véleményekre épülő kiadvány minden eddiginél felhasználóbarátabb kialakítással és régóta várt új funkciókkal is egészült ki.
Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Új arculattal ünnepli tizedik évfordulóját a Central Médiacsoport. A modernebb és áramvonalasabb logóhoz és felirathoz új szlogen is tartozik: mindez megerősíti Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalatát a hazai lappiac egyik leghitelesebb tartalomgyártójaként.
1/12