Két bronzoroszlánnal díjazták Cannes-ban a Capa Központ kampányát

Két bronzoroszlánnal díjazták Cannes-ban a Capa Központ kampányát

Két kategóriában is bronzoroszlánnal ismerték el Cannes Lions fesztiválon, a világ egyik legrangosabb kreatívipari seregszemléjén a Capa Központ „Capa vs. War” című kampányát, amit az Innocean Berlinnel, a Havas Mediával és a londoni Persuasion Communicationsszel közösen készítettek. A plakátok arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy Rober Capa 80 évvel ezelőtti fényképei akár ma is készülhettek volna. A háború túl régóta kortársunk.
Ezüst díjat nyert a Capa Központ AI-kampányvideója a New Yorkban

Ezüst díjat nyert a Capa Központ AI-kampányvideója a New Yorkban

Utazás és szabadidő kategóriában ezüst díjat nyert a világ első, állandó Robert Capa életmű kiállításához készült kampány a New York Festivals reklámdíján. A Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ egyedülálló tárlatához az Innocean Berlin kreatív ügynökség készített videósorozatot, mely a mesterséges intelligencia és az emberi látásmód közötti különbségre hívja fel a figyelmet.
Közös többszörös minifesztivál a Capa Központban

Közös többszörös minifesztivál a Capa Központban

Hogyan fogadja be Bukta Imre festőművészt és barátait Vöröstó? Miként születik meg egy kórusmű előadása a Szent Mauríciusz Kolostor zeneszerető közösségei és a világ egyik vezető barokk együttesének közös alkotófolyamatában? Milyen az, amikor a Forte Társulat beköltözik Pécselyre és a színház a Balaton-felvidéki falu életébe szövődik? November 24-én este a Capa Központban ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk.