A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

Miután a jól bevett „sex sells” mondatot egyre több vállalat vetkőzi le magáról, megpróbálhatunk újabb örökigazságot keresni a következő néhány évtizedre. Hamarosan a fenntarthatóság lesz ugyanis az új norma.
Nem pénzosztásról szól a felelős vállalati működés - interjú Suba Jánossal

Nem pénzosztásról szól a felelős vállalati működés - interjú Suba Jánossal

A Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója, Suba János szerint ma már a vállalatok piaci sikeréhez is elengedhetetlen a megfelelő vállalati felelősségvállalás.
Ha azt hiszed, hogy a termék a minden, súlyos tévedésben vagy!

Ha azt hiszed, hogy a termék a minden, súlyos tévedésben vagy!

A CSR-vezetők 75%-a szerint a fogyasztók elvárják, hogy a piacon társadalom- és környezettudatos termékek, illetve szolgáltatások közül válogathassanak – ez az egyik legfontosabb megállapítás a Deloitte közép-európai CSR-vezetők körében végzett felmérésének. E szakemberek kétharmada szerint a magánszektor fontos szerepet játszott az egyes országok gazdasági és társadalmi problémáinak megoldásában.
Nem pénzosztásról szól a felelős vállalati működés - interjú Suba Jánossal

Nem pénzosztásról szól a felelős vállalati működés - interjú Suba Jánossal

A Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója, Suba János szerint ma már a vállalatok piaci sikeréhez is elengedhetetlen a megfelelő vállalati felelősségvállalás.
CSR Hungary Díjat kapott a Telekom Okosdigitális program

CSR Hungary Díjat kapott a Telekom Okosdigitális program

A CSR Hungary Díj 2015 pályázaton a Telekom Okosdigitális program érdemelte ki a „Közös felelősség – közös ügyek” kategóriában a fődíjat. A Magyar Telekom edukációs programja keretében eddig már országszerte több mint 62 ezer diák tanult az internet tudatos és biztonságos használatáról telekomos önkéntes kollégáktól.