
2020. június 24. 08:01Hackl TamásSzánj az olvasásra 5 percet!
Miután a jól bevett „sex sells” mondatot egyre több vállalat vetkőzi le magáról, megpróbálhatunk újabb örökigazságot keresni a következő néhány évtizedre. Hamarosan a fenntarthatóság lesz ugyanis az új norma.
Marketing

2016. augusztus 15. 08:01Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója, Suba János szerint ma már a vállalatok piaci sikeréhez is elengedhetetlen a megfelelő vállalati felelősségvállalás.
Media Hungary

2016. január 14. 13:32Szánj az olvasásra 3 percet!
A CSR-vezetők 75%-a szerint a fogyasztók elvárják, hogy a piacon társadalom- és környezettudatos termékek, illetve szolgáltatások közül válogathassanak – ez az egyik legfontosabb megállapítás a Deloitte közép-európai CSR-vezetők körében végzett felmérésének. E szakemberek kétharmada szerint a magánszektor fontos szerepet játszott az egyes országok gazdasági és társadalmi problémáinak megoldásában.
E-volution