A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Csökken a különbség a desktop és a mobil között – interjú Rusvai Richárddal

Ha kivesszük a Google-t és a, Facebook-ot, akkor a magyarországi digitális bevételek nem fejlődtek olyan nagy arányban, mint amennyire a Google és Facebook fejlődött – mondja a CM Sales digitális vezetője, aki szerint a mobilfelületek egyre értékesebbek.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
1/2