A PR nem halott, csak meg kell tanulnunk helyesen élni vele

A PR nem halott, csak meg kell tanulnunk helyesen élni vele

Milyen kihívásokkal néz ma szembe a PR és a marketing, és egyáltalán hol húzódnak köztük a határvonalak? Szinai Ádám, a CIB bank marketing és kommunikációs vezetője elmondta, bár gyakran emlegetik a PR „halálát”, ez téves és káros következtetés. A szakember a 25. Internet Hungary konferencián beszélt róla, hogy szorosabb együttműködésre van szükség a marketing és kommunikáció területe közt, ám sok esetben még mindig nincs szinergia köztük.
Utolsóként döntött a CIB Bank: áthárítja a vállalkozókra a tranzakciós illetékemelést

Utolsóként döntött a CIB Bank: áthárítja a vállalkozókra a tranzakciós illetékemelést

A pénzügyi tranzakciós illeték 2024. augusztus 1-jei megemelése végigsöpört a bankszektoron, jelentősen megnövelve az átutalási és készpénzfelvételi díjakat a vállalkozók körében. Utolsóként a CIB Bank hozta nyilvánosságra hirdetményét az illetékemelés áthárítása kapcsán – értesült a BiztosDöntés.hu.
A CIB Bank a Kyndryl segítségével modernizál

A CIB Bank a Kyndryl segítségével modernizál

A CIB Bank Zrt., Magyarország egyik legnagyobb bankja, hároméves technológiai szolgáltatási megállapodást kötött a Kyndryl-lel, a világ legnagyobb informatikai infrastruktúra-szolgáltatójával. A megállapodás célja a hitelezési munkafolyamatok és az ezek alapjául szolgáló platform korszerűsítése és működtetése.
Streaming és gaming hirdetések kavarhatják fel a hazai médiapiacot a közeljövőben

Streaming és gaming hirdetések kavarhatják fel a hazai médiapiacot a közeljövőben

A hazai kommunikációs piac áremelkedését már eddig is nehezen tudták a hirdetők követni, infláció feletti emelést nem tud a piac kigazdálkodni Szinai Ádám, a CIB Bank marketingkommunikációs és pr vezetője szerint.
Tóth Györgyi a CIB Bank új HR vezetője

Tóth Györgyi a CIB Bank új HR vezetője

Új HR vezető csatlakozott a CIB Bank csapatához: Tóth Györgyinek a többi között az a feladata, hogy támogassa a bank befogadó, teljesítményorientált vállalati kultúráját és tovább erősítse a munkáltatói márkát.
1/4