Faragó Richard szurkolásra buzdítja a CBA és PRÍMA üzletek vásárlóit!

Faragó Richard szurkolásra buzdítja a CBA és PRÍMA üzletek vásárlóit!

„Szívvel-válogatott” termékcsoportokkal készül vásárlóinak minden Príma és CBA üzletében a Vörösvár Kft., az Európa-bajnokság idején. Ez annyit jelent, hogy az üzletek dolgozói összegyűjtik azokat a piros-fehér-zöld csomagolású, megbízható és fenntartható forrásból származó, jó ár-érték arányú, minőségi termékeket, amelyeket jó szívvel ajánlanak. Ez olyan „válogatott”, amely több, mint 13.000 termék közül kiemelkedik és méltán képviseli a szigorú minőségi elvárásokat. Az üzletekben polcvégi kihelyezéssel és piros-fehér-zöld szívvel jelölik a munkatársak a termékeket.
Élj jóízűen! – üzeni a CBA a márka megújult image kampányában

Élj jóízűen! – üzeni a CBA a márka megújult image kampányában

Képzelj el egy olyan világot, ahol nem baj, ha a szél összekócolja a hajadat, vagy a jóízű falatozás közben leeszed magadat. Ahol elsőre eltalálod, hogy melyik ujjadra ragadt a szempilla, ahol a nyári melegben a kedvenc hideg söröd oltja a szomjadat, ahol bűntudat nélkül csúszhat le minden finom falat, és ahol hülyén táncolni nem is lehetne boldogabb.
Amennyi magyar gól, annyi százalék kedvezmény a CBA és PRÍMA üzletekben!

Amennyi magyar gól, annyi százalék kedvezmény a CBA és PRÍMA üzletekben!

Az EB közeledtével és a magyar csapat részvételével országszerte fokozódik a hangulat. Már mindenki várja, miként fog teljesíteni a nemzeti tizenegy, hány gólt szerez Szoboszlaival, Sallaival felálló csapatunk. Egy biztos: most minden magyar gól, vásárlási kedvezményt jelent 25 Príma és CBA üzletben!