Cégvezetési dilemmák 2023. V./VIII. Podcastajánló – Dr. Rázsóné Szórády Csilla

Cégvezetési dilemmák 2023. V./VIII. Podcastajánló – Dr. Rázsóné Szórády Csilla

Az idei Digital-Media Hungary konferencia kapcsán cégvezetőket szólaltattunk meg arról, hogy mit gondolnak az idei évről. Továbbá megkérdeztük őket, hogy mit adott nekik a digitalizáció, hogyan tekintenek a marketingre, mit tartanak az idei év bullshitjének, és mennyire támaszkodnak az ügyfelektől szerzett adataikra? De sok más kérdést is feltettünk nekik.
Cégvezetési dilemmák 2023. IV./VIII. Podcastajánló – Nemes Gábor

Cégvezetési dilemmák 2023. IV./VIII. Podcastajánló – Nemes Gábor

Az idei Digital-Media Hungary konferencia kapcsán cégvezetőket szólaltattunk meg arról, hogy mit gondolnak az idei évről. Továbbá megkérdeztük őket, hogy mit adott nekik a digitalizáció, hogyan tekintenek a marketingre, mit tartanak az idei év bullshitjének, és mennyire támaszkodnak az ügyfelektől szerzett adataikra? De sok más kérdést is feltettünk nekik.
Cégvezetési dilemmák 2023. II./VIII. Podcastajánló – Gellért Balázs

Cégvezetési dilemmák 2023. II./VIII. Podcastajánló – Gellért Balázs

Az idei Digital-Media Hungary konferencia kapcsán cégvezetőket szólaltattunk meg arról, hogy mit gondolnak az idei évről. Továbbá megkérdeztük őket, hogy mit adott nekik a digitalizáció, hogyan tekintenek a marketingre, mit tartanak az idei év bullshitjének, és mennyire támaszkodnak az ügyfelektől szerzett adataikra? De sok más kérdést is feltettünk nekik.
Magunknak teremtettük ezt a világot!

Magunknak teremtettük ezt a világot!

Felvezető gondolatok az április 25-26-án megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary konferencia programjához! A programok összeállításkor igyekeztem mindig úgy választani a témákat, hogy azok jól tükrözzék az aktuális, általam fontosnak ítélt piaci/üzleti kérdéseket, állapotokat.
Cégvezetési dilemmák 2023. III./VIII. Podcastajánló – Déri Beáta

Cégvezetési dilemmák 2023. III./VIII. Podcastajánló – Déri Beáta

Az idei Digital-Media Hungary konferencia kapcsán cégvezetőket szólaltattunk meg arról, hogy mit gondolnak az idei évről. Továbbá megkérdeztük őket, hogy mit adott nekik a digitalizáció, hogyan tekintenek a marketingre, mit tartanak az idei év bullshitjének, és mennyire támaszkodnak az ügyfelektől szerzett adataikra? De sok más kérdést is feltettünk nekik.
2/3