Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

A Booking.com a szálláshelyeket kereső utazók egyik legfontosabb platformja, de mára olyan szolgáltatások, mint az autóbérlés és a repülőjegy vásárlás is elérhetővé váltak az oldalon keresztül. Ez a világ leglátogatottabb utazási és turisztikai honlapja, amely 2023-ban több mint egymilliárd foglalást bonyolított le, ami kétszerese a 2016-ban regisztrált számnak. Az ESET kiberbiztonsági szakértői most megmutatják, hogyan vadásznak ránk a csalók az adathalász e-mailek küldésétől a hamis hirdetések közzétételéig, miközben a megérdemelt nyaralásunkat tervezzük – és ahhoz is tanácsokat kapunk, miként lehet védekezni ez ellen a csalásforma ellen.
Több ezer szálláshelyet lehetetleníthet el a Booking késedelmes fizetése

Több ezer szálláshelyet lehetetleníthet el a Booking késedelmes fizetése

A Magyar Turisztikai Ügynökség kérdőívvel méri fel a Booking.com késedelmes fizetésének hatásait a szálláshely szolgáltatók körében. Az eddig beérkező csaknem 6 ezer válasz alapján minden második szolgáltatót érint a fennakadás, leginkább a főként családi vállalkozások által működtetett magán és egyéb szálláshelyeket. A helyzet kritikus: minden második szállásadó problémát tapasztal az oldal működésében már több mint egy hónapja, és az érintettek 80%-ának a mai napig nem utalta át a globális szálláshelyközvetítő oldal az elmúlt hetek szállásdíjait. Sőt, a válaszolók 34%-a azt jelezte, hogy a rendszer szerint nekik van tartozásuk az oldal felé. Az MTÜ a sérelmet szenvedett szolgáltatók támogatására jogsegély szolgálatot indít, és egyeztetést kezdeményez az érintett hatóságokkal.
Mutatjuk a Booking.com új budapesti irodáját

Mutatjuk a Booking.com új budapesti irodáját

A világ egyik legnagyobb internetes szállásfoglaló vállalatának budapesti képviselete 2017 októberében egy, a korábbinál nagyobb, közel 470 négyzetméteres bérleménybe költözött át a Bank Centeren belül. A belvárosi irodaház Platina tornyában található új iroda tervezési, kivitelezési és projektmenedzsment munkálatait is a DVM group végezte a Booking.com számára.
Booking.com botrány: Jobban járhatunk, ha közvetlenül foglalunk

Booking.com botrány: Jobban járhatunk, ha közvetlenül foglalunk

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már vizsgálódik a holland Booking.com szerződési és szerződésteljesítési gyakorlata kapcsán, ám a hazai szállásadóknak még jó időbe telik helyrehozni az esetlegesen okozott károkat. A hazai hotelek közül többen most azon vannak, hogy tudatosítsák a vendégeikkel: akár sokkal jobban is járhatnak, ha közvetlenül foglalnak.
Mindennapos eset, hogy csalásra használják a Booking oldalát

Mindennapos eset, hogy csalásra használják a Booking oldalát

Nem ül a hetek óta tartó botrány a Booking szállásfoglaló cég körül. Hatalmas összegeket nem fizettek vissza ügyfeleiknek, és nem létező szálláshelyeket hirdettek. Dényi Andrea is lehetetlen helyzetbe került, mikor az utazása előtti napon derült ki, hogy a cég oldalán foglalt szállása nem létezik.