Felmérés: szükségünk lenne vásárlásmentes időszakra

Felmérés: szükségünk lenne vásárlásmentes időszakra

Vásárlási kényszer és túlfogyasztás, avagy ismét nyakunkon a Black Friday. Ám az akciók hatására, sok esetben feleslegesen vásárolt termékek egy része bizony utólag az online piactereken köt ki. A túlfogyasztást csúcsra pörgető időszakhoz kapcsolódóan a Jófogás idén is készített egy felmérést, amit csaknem 1500 felhasználó töltött ki.
Ötszörösére növelte fekete pénteki forgalmát a Rejoy tavalyhoz képest

Ötszörösére növelte fekete pénteki forgalmát a Rejoy tavalyhoz képest

A idei Black Fridayen négyszer annyi készüléket adott el, és ötször nagyobb forgalmat bonyolított a bevizsgált, felújított okostelefonokra és táblagépekre specializálódott piactér, a Rejoy.hu, mint a tavalyi fekete pénteken.
Közel 180 millió forint értékű felújított mobilt adott el a Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján

Közel 180 millió forint értékű felújított mobilt adott el a Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján

Érdekes trendekkel szolgálnak a felújított, de alaposan bevizsgált, garanciával megvásárolható okostelefonok piacterének november 16-án reggel elrajtolt, de a hétfő reggel 10 óráig folytatódó Black Friday-kampányának első napi számai: a magyar Rejoy vásárlók az első 24 óra alatt közel 180 millió forint értékben vásároltak. A társaság elmondása alapján ez a tavalyi első napos Rejoy fekete pénteki eredményhez képest hétszeres forgalmat jelent.
Slow living és könyvadományok: meghekkeli a Black Friday-t a Libri

Slow living és könyvadományok: meghekkeli a Black Friday-t a Libri

A lelassulásra, az olvasás pozitív élettani hatásaira és a slow living életmódra irányítja a figyelmet az idei Black Friday során a Libri Linczényi Márkó zenész, podcaster, Füredi Júlia szervezetpszichológus és Inzsöl Júlia tartalomgyártó segítségével. Az olvasók e hétvégi vásárlásaiért cserébe pedig vidéki könyvtáraknak adományoz olvasnivalót a Libri.
Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején

Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején

A Black Friday és a kiberhétfő (Cyber Monday) közeledtével a csalók nagyobb sebességbe kapcsolnak, hogy minél több pénzt gomboljanak le a gyanútlan áldozatokról az év kereskedelmi tekintetben legforgalmasabb időszakában. A vásárlók 2021-ben 8,9 milliárd dollárért vásároltak webshopokban a Black Friday ideje alatt, az azt követő kiberhétfőn pedig éves rekordot jelentő 10,7 milliárd dollárt költöttek amerikai webáruházakban. Érdemes körültekintőnek maradni az akciók idején is – segítségképpen az ESET kiberbiztonsági szakértői összegyűjtötték a leggyakoribb átveréseket, amikkel a csalók próbálkoznak a Black Friday-szezonban.
1/17