Magyarok a Black Friday-en - Melyik online áruház volt beszédtéma?

Magyarok a Black Friday-en - Melyik online áruház volt beszédtéma?

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai legnagyobb forgalmú webshopokról szóló kapcsolódó tartalmakat, a kutatásból kiderült, a hazai netezők 66 százalékban az eMAG-ról beszéltek, így ők nyerték meg az online áruházak népszerűségi versenyét az idei vásárlási rohamban.
Fekete pénteki laptopra, monitorra és háztartási gépekre  vágynak a magyarok az eMAG-nál és az  Extreme Digitalnál

Fekete pénteki laptopra, monitorra és háztartási gépekre vágynak a magyarok az eMAG-nál és az Extreme Digitalnál

November 19-én a reggeli órákban kezdődik (tavaly reggel hétkor indult) az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridaye, amelynek keretében mintegy félmillió akciós termék lesz elérhető szigorúan csak egy nap erejéig. Az ügyfelek megkezdték a felkészülést a fekete péntekre, legtöbben közülük laptopokat, monitorokat és háztartási gépeket mentenek a kedvenc termékeik közé, hogy minél gyorsabban megvásárolhassák ezeket. A vállalat már most a jövő májustól életbe lépő uniós árazási szabályoknak megfelelően bonyolítja a fekete pénteket.
Először rendez Black Fridayt a Vatera

Először rendez Black Fridayt a Vatera

Az online piactér november 26-án tartja első Black Fridayét.
Black Friday és karácsonyi készülődés 2021-ben

Black Friday és karácsonyi készülődés 2021-ben

Pandémiával kapcsolatos félelmek, infláció növekedési várakozások és ellátási lánc problémák: néhány indok, melyek miatt idén korábban kezdődhet a felkészülés az ünnepekre - derül ki a Deloitte 2021. évi felméréséből.
Micro Focus trendek: Black Friday előtt teszteljünk!

Micro Focus trendek: Black Friday előtt teszteljünk!

A vásárlók évről évre egyre többet költenek a Black Friday akciókhoz kötődő vásárlások során.
1/10