
2022. január 05. 11:23Szánj az olvasásra 4 percet!
Arra buzdít a márka, hogy váljunk önmagunk legjobb verziójává.
Marketing

2021. október 14. 11:58Szánj az olvasásra 4 percet!
A több mint 20 éves BioTechUSA legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek: legyen szó amatőr, hobbi- vagy versenysportolóról, kezdőről, újrakezdőről, középhaladóról vagy haladóról, férfiről vagy nőről, fiatalabb vagy idősebb korosztályról. Hiszen a mozgás az, ami összeköt, a táplálékkiegészítés pedig hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon. Ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.
Marketing