Bumerángokat alkalmaz a legnagyobb magyar big data cég

Bumerángokat alkalmaz a legnagyobb magyar big data cég

A koronavírus járvány alatt nehezebbé vált toborzási folyamat támogatása érdekében a budapesti székhelyű Starschema az elmúlt hónapokban nagy számban vett fel korábbi munkavállalókat. A cég – Magyarországon úttörőként – a jövőben is nagyobb hangsúlyt kíván fektetni erre az alternatív foglalkoztatási megoldásra.
És még mindig a Big Data

És még mindig a Big Data

Most az online kereskedelemben.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Személyre szabott reklámoké a jövő?

Személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

A nyugat-európai futballklubok nemcsak a pályán, de azon kívül is utat mutatnak.
1/12