Starschema a siker sémája?

Starschema a siker sémája?

„Senki sem lehet próféta a saját hazájában!” – dehogynem! Interjú Csillag Péterrel, a világhírű magyar csapat egyik alapítójával.
Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Szesztay Péter összefoglaló cikke a Media Hungary 2019 konferenciáról.
Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Kis data kis gond – big data nagy gond?
Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.
A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.
2/12