Bumerángokat alkalmaz a legnagyobb magyar big data cég

Bumerángokat alkalmaz a legnagyobb magyar big data cég

A koronavírus járvány alatt nehezebbé vált toborzási folyamat támogatása érdekében a budapesti székhelyű Starschema az elmúlt hónapokban nagy számban vett fel korábbi munkavállalókat. A cég – Magyarországon úttörőként – a jövőben is nagyobb hangsúlyt kíván fektetni erre az alternatív foglalkoztatási megoldásra.
Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Kis data kis gond – big data nagy gond?
Közép-Európa meghódítására készül a Szállás.hu

Közép-Európa meghódítására készül a Szállás.hu

A régiónkban folytatják az akvizíciókat és az organikus terjeszkedést, de már a Távol-Kelet felé is kacsingatnak – tudtuk meg Szigetvári Józseftől.
Személyre szabott reklámoké a jövő?

Személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac, a digitalizációhoz való alkalmazkodás kapcsán a lét a tét.
1/12