A minden mérhetőségének illúziója és veszélye – szerintem, szerintünk

A minden mérhetőségének illúziója és veszélye – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs Forgács Mariann, Geiger Tamás és Szutor Ferenc segítségével számolja ki, hogy mi is az a matek, amit egy (például) egy kampány során használunk.
Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Joanelli Tamással, a Be Social ügyvezetőjével beszélgettünk a reklámozásról és a leggyakoribb hibákról, amiket elkövethetünk A közösségi oldalon.
Hamarosan megtudhatjuk, hogy mennyire vagyunk Facebook-függők

Hamarosan megtudhatjuk, hogy mennyire vagyunk Facebook-függők

Már készül a Nagy Facebook Körkép 2020.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
Van, amikor le kell csapni a közösségi médiát

Van, amikor le kell csapni a közösségi médiát

Minden vállalkozás életében eljön a krízis, amit néha drasztikus módon kell kezelni.
1/3