A minden mérhetőségének illúziója és veszélye – szerintem, szerintünk

A minden mérhetőségének illúziója és veszélye – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs Forgács Mariann, Geiger Tamás és Szutor Ferenc segítségével számolja ki, hogy mi is az a matek, amit egy (például) egy kampány során használunk.
Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Joanelli Tamással, a Be Social ügyvezetőjével beszélgettünk a reklámozásról és a leggyakoribb hibákról, amiket elkövethetünk A közösségi oldalon.
A Be Social a Telenor Magyarország Zrt. új közösségimédia-ügynöksége

A Be Social a Telenor Magyarország Zrt. új közösségimédia-ügynöksége

Új közösségimédia-ügynökséget választott a Telenor Magyarország Zrt. A mobilszolgáltató meghívásos tendert követően szavazott bizalmat a Be Social közösségimédia-ügynökségnek, aki a márka social média feladatait az Artificial Grouppal közösen látja el a jövőben. Az együttműködés 2020 augusztusában kezdődött.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
Van, amikor le kell csapni a közösségi médiát

Van, amikor le kell csapni a közösségi médiát

Minden vállalkozás életében eljön a krízis, amit néha drasztikus módon kell kezelni.
1/3