Okosan gyűjtött és elemzett adatokkal lehet igazán hatékony a kattintás alapú hirdetés

Okosan gyűjtött és elemzett adatokkal lehet igazán hatékony a kattintás alapú hirdetés

Egyre több felhasználó rejti el adatait a hirdetők és a cégek elől, és már néhány éven belül jelentős lesz ez a kihívás – véli Bay Áron.
Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Nem csak a nagyok nyerhetnek a chatbotok terjedésével, hanem a magyar kkv-k is. Aki felismeri az automatizált kérdés-válasz rendszerekben rejlő lehetőségeket, nem csak az ügyfélszolgálat kiadásait takaríthatja meg, de az értékesítést is fel tudja pörgetni. Különösen az Y és a Z generáció elérésének lehet hasznos eszköze a chatbot, aminek marketing felhasználását az is segíti, hogy a Facebook már saját analitika rendszerrel is rendelkezik.
Okosan gyűjtött és elemzett adatokkal lehet igazán hatékony a kattintás alapú hirdetés

Okosan gyűjtött és elemzett adatokkal lehet igazán hatékony a kattintás alapú hirdetés

Egyre több felhasználó rejti el adatait a hirdetők és a cégek elől, és már néhány éven belül jelentős lesz ez a kihívás – véli Bay Áron.
Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Nem csak a nagyok nyerhetnek a chatbotok terjedésével, hanem a magyar kkv-k is. Aki felismeri az automatizált kérdés-válasz rendszerekben rejlő lehetőségeket, nem csak az ügyfélszolgálat kiadásait takaríthatja meg, de az értékesítést is fel tudja pörgetni. Különösen az Y és a Z generáció elérésének lehet hasznos eszköze a chatbot, aminek marketing felhasználását az is segíti, hogy a Facebook már saját analitika rendszerrel is rendelkezik.