Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az IAB elnöki elfoglaltságokat, melynek következtében Barnóth Zoltán június végi határidővel távozik a szervezet éléről (megtartva a GroupM-ben betöltött feladatait és pozícióját).
A reklám sokkal többet tud - interjú az IAB elnökével

A reklám sokkal többet tud - interjú az IAB elnökével

Immáron a digitális hirdetési iparághoz folyik be hazánkban a legtöbb reklámpénz, ám a költés fele a globális szereplőknél keletkezik – mondja Barnóth Zoltán. Az IAB Hungary elnöke sokszor elgondolkodik azon, hogy jó-e így a reklámozás, ahogy most csináljuk.
Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az IAB elnöki elfoglaltságokat, melynek következtében Barnóth Zoltán június végi határidővel távozik a szervezet éléről (megtartva a GroupM-ben betöltött feladatait és pozícióját).
A reklám sokkal többet tud - interjú az IAB elnökével

A reklám sokkal többet tud - interjú az IAB elnökével

Immáron a digitális hirdetési iparághoz folyik be hazánkban a legtöbb reklámpénz, ám a költés fele a globális szereplőknél keletkezik – mondja Barnóth Zoltán. Az IAB Hungary elnöke sokszor elgondolkodik azon, hogy jó-e így a reklámozás, ahogy most csináljuk.
1/2