Taylor Swift köphet bele a Barbie és az Oppenheimer levesébe

Taylor Swift köphet bele a Barbie és az Oppenheimer levesébe

Már csak kettőt kell aludni, január 7-én adják át a tavalyi legjobb alkotásokért és alakításokért járó Golden Globe-díjakat, az átadó előtt pedig ezúttal sem maradhat el az esélylatolgatás. A Barbie és az Oppenheimer a tavalyi év sikereihez mérten több kategóriában is a csúcsra érhet, azonban jó eséllyel Taylor Swiftről sem kerül le a reflektorfény a gálán.
Ne akarj mindenáron Barbie vagy Ken lenni!

Ne akarj mindenáron Barbie vagy Ken lenni!

Az utóbbi hetekben teljesen megőrült a világ, mindenki Barbie-lázban ég, vagy így vagy úgy, de általában jó értelemben. A mozikban jelenleg is futó filmet kísérő őrület nem véletlen, ugyanis többet költöttek a marketingjére, mint amibe a forgatás került. És természetesen mint ilyen, sokan felugranak a Barbie-vonatra, ami lehet teljesen ártalmatlan, de akár káros is. Mi most az utóbbira hívnánk fel a figyelmet.
Barbie© SmartThings Álomház

Barbie© SmartThings Álomház

A mozikban júliusban debütált Barbie-film az idei év egyik legnagyobb popkulturális eseménye – a megjelenése előtt a Samsung partnerséget kötött a mozifilm forgalmazójával, a Warner Bros. Pictures-szel. A különleges együttműködés egy globális kiskereskedelmi aktivitással indult, Európában online is fut tovább a kampány: felépült a virtuális Barbie SmartThings Álomház.
Úgy veszik a magyarok Barbie-t, mint a cukrot

Úgy veszik a magyarok Barbie-t, mint a cukrot

Barbie nemcsak a mozivásznakon hódít, hanem népszerűsége átszivárgott a valóságba is, ugyanis itthon és a régióban szinte a premier után az ikonikus babákat elkezdték keresni a fogyasztók az Árukereső.hu-n. Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30% körüli értékkel nőtt a keresések száma. Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt. Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.
A mozipremier a Vaterán is megdobta a Barbie-kínálatot

A mozipremier a Vaterán is megdobta a Barbie-kínálatot

1959-es debütálása óta a Barbie baba töretlenül jelen van a gyerekszobákban, a legújabb mozifilm premierje pedig komoly lökést adott a márkának, július 20. után a keresések száma ötszörösére nőtt, és Vaterára több száz új Barbie-s termék került fel - az új modellek mellett számos érdekes gyűjtői darab is megtalálható a piactéren.
1/2