Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
A Programmatic Buying osztrák szemmel

A Programmatic Buying osztrák szemmel

“Akármilyen hatékonynak is tűnik a Programmatic Buying a médiavásárlók szemszögéből, rossz kreatívokon nem képes javítani.”, írja George Nimeh, az osztrák Kurier médiavállalat digitális vezetője a werbeplanung.at reklámszakmai kiadványban.
Itt a magyar programmatic piactér! - interjú Vándor Attillával

Itt a magyar programmatic piactér!

A pár napja élesben is elindult hazai programmatic piactér, a HOPPex ügyvezető igazgatója egy kutatásra hiatkozva elmondta: a teljes online display hirdetési költésből (ami 50 milliárd forint körül volt 2014-ben) nagyjából 4,4 milliárd volt programozott módon értékesített. Tehát jóval 10 százalék alatti penetráció, ám ennek többségét a Google és a Facebook ilyen felületei bonyolították. De csak idén őszig! – teszi hozzá derűlátóan Vándor Attila.
Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Hogyan készül fel a magyar médiapiac a reklámértékesítés átalakulására?

Olyan nemzetközi trendek, mint a programozott reklám (programmatic trading) alakítják át a hazai piacot is, a változásokra azonban érdemes mind a hirdetőknek és ügynökségeknek, mind a médiatulajdonosoknak időben felkészülni. A gyors alkalmazkodás kulcskérdés az egyre inkább globalizálódó versenyben – véli Balatoni Emese, a Central Médiacsoport Digitális Szolgáltatások részlegének értékesítési vezetője.
1/2