Láttuk a jövő arcát

Láttuk a jövő arcát

Attól, hogy valami a B2B marketingről, vagyis a cégeknek szóló kommunikációról szól, nem kell feltétlenül unalmasnak lennie. Összefoglalónak talán ennyi is elég lenne, de jóval többről volt szó a BBN FACE [OF] THE FUTURE konferenciáján.
7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

A digitális átállás a kereskedelmi szektorban – ha előtte nem is, a karanténhelyzet hatására – a legnagyobb vállalatok körében is végbement.
Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Mi működik a B2B marketingben és mi nem? Pécsi Ferenc, a ContentPlus digitális ügynökség tartalomfejlesztési vezetője leírta nekünk.
Elindult egy új innovatív bio, natúr és öko termékeket forgalmazó B2B piactér

Elindult egy új innovatív bio, natúr és öko termékeket forgalmazó B2B piactér

Új magyar fejlesztés az egészség és a fenntarthatóság szolgálatában.
Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

A reklámokba a HelloBiznisz Klub oldalon keresztül lehetett jelentkezni – és az online részre még lehet is, mivel a kampány egészen június végéig fut.
2/3