7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

A digitális átállás a kereskedelmi szektorban – ha előtte nem is, a karanténhelyzet hatására – a legnagyobb vállalatok körében is végbement.
Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

A reklámokba a HelloBiznisz Klub oldalon keresztül lehetett jelentkezni – és az online részre még lehet is, mivel a kampány egészen június végéig fut.
A lakossági webáruházak valóságos aranybányák a B2B-szolgáltatók számára

A lakossági webáruházak valóságos aranybányák a B2B-szolgáltatók számára

Nem szégyen tanulni.
Elindult egy új innovatív bio, natúr és öko termékeket forgalmazó B2B piactér

Elindult egy új innovatív bio, natúr és öko termékeket forgalmazó B2B piactér

Új magyar fejlesztés az egészség és a fenntarthatóság szolgálatában.
Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Mi működik a B2B marketingben és mi nem? Pécsi Ferenc, a ContentPlus digitális ügynökség tartalomfejlesztési vezetője leírta nekünk.
1/2