Elindult egy új innovatív bio, natúr és öko termékeket forgalmazó B2B piactér

Elindult egy új innovatív bio, natúr és öko termékeket forgalmazó B2B piactér

Új magyar fejlesztés az egészség és a fenntarthatóság szolgálatában.
Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

A reklámokba a HelloBiznisz Klub oldalon keresztül lehetett jelentkezni – és az online részre még lehet is, mivel a kampány egészen június végéig fut.
A lakossági webáruházak valóságos aranybányák a B2B-szolgáltatók számára

A lakossági webáruházak valóságos aranybányák a B2B-szolgáltatók számára

Nem szégyen tanulni.
7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

7 szempont, amire a B2B webáruházak tervezésénél gondolni kell

A digitális átállás a kereskedelmi szektorban – ha előtte nem is, a karanténhelyzet hatására – a legnagyobb vállalatok körében is végbement.
Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Mi működik a B2B marketingben és mi nem? Pécsi Ferenc, a ContentPlus digitális ügynökség tartalomfejlesztési vezetője leírta nekünk.
1/2