Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.
A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.
Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.
A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.