2024. szeptember 14. 05:37Szánj az olvasásra 11 percet!
Egy autómárka értéke több tényezőtől függ, például a márkának a piacon elfoglalt pozíciójától, az eladott járművek számától, a márkának tulajdonított értékektől és imázsától, valamint a várható jövőbeli kilátásoktól. Az autóiparban a legértékesebb márkák közé általában a hosszú múltra visszatekintő, elismert nevek tartoznak, amelyeknek erős márkaidentitásuk és hűséges vásárlói követőbázisuk van. A napjainkban felgyorsult a világban hogyan változnak a márkapreferenciák? A 29. Digital-Media Hungary konferencián a közönség többek között erre kaphatott választ Puskás Kata Szidónia a Duna Autó marketing és pr vezetőjének előadásából.
Marketing
2023. január 24. 15:30Szánj az olvasásra 2 percet!
A Mediator nyerte az AutoWallis Csoportba tartozó Wallis Automotive Europe (WAE) által kiírt kommunikációs tendert, így 2023-tól az ügynökség felel a Jaguar, a Land Rover, az Opel, a Renault, a Dacia, az Alpine, az ISUZU és a SsangYong autómárkák teljeskörű hazai kommunikációjáért.
Marketing
2021. november 05. 15:34Szánj az olvasásra 2 percet!
A behozott használt autók mennyisége idén várhatóan meghaladja a tavalyi szintet.
Gazdaság