Digitális segítség az egészséges élethez

Digitális segítség az egészséges élethez

A Miből Mennyit Egyek digitális oktatóprogram az Auchan Alapítvány támogatásának köszönhetően új programelemekkel bővülve, a korábbinál jóval intenzívebb kommunikációval folytatódik 2023-ban. A Program kreatív és sajtómunkáin a WELL dolgozik.
Három szervezetet is támogathatunk az Auchan Bizalompont adományozásával

Három szervezetet is támogathatunk az Auchan Bizalompont adományozásával

Március elsején indul az Auchan “Találj egy jó helyet a Bizalompontjaidnak! Támogassunk együtt egy jó ügyet!” elnevezésű adományozási kampánya a törzsvásárlói Bizalomprogram keretében. A vásárlások után járó Bizalompontok felajánlásával a Szimbiózis Alapítványt, a Magyar Vöröskeresztet és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt támogathatjuk. A kampányt az eddigi évekhez hasonlóan az Auchan indítja saját, közel húszmillió forintos vállalati adományával, arra biztatva vevőkörét is, hogy csatlakozzanak hozzá, és Bizalompontjaik egy részét digitális adományozással fordítsák jótékony célra.
Az Auchan és a Magyar Vöröskereszt ismét közös karácsonyi gyűjtésre készül

Az Auchan és a Magyar Vöröskereszt ismét közös karácsonyi gyűjtésre készül

A Magyar Vöröskereszt december első két hétvégéjén az ország összes Auchan áruházában várja a nélkülözőknek szánt adományokat. Elsősorban tartós élelmiszerekre, valamint tisztító- és tisztálkodási szerekre van szükség, de az ünnepek előtt szívesen fogadják az édességet, szaloncukrot is. December 11-ig online adományozásra is van lehetőség egy előre összeállított csomag megvásárlásával.
Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.
A Carat Hungary lett az Auchan médiaügynökségi partnere Magyarországon

A Carat Hungary lett az Auchan médiaügynökségi partnere Magyarországon

Az Auchan a dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungaryt választotta magyarországi médiapartnerének több körben zajló helyi médiaügynökségi tenderén. A kiválasztott ügynökség látja el a továbbiakban az Auchan médiatervezési és médiavásárlási feladatait.
2/5