
2015. június 11. 08:06Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Interjúk

2015. február 17. 12:56Tóth Nándor TamásSzánj az olvasásra 6 percet!
Hasznos eszköznek tartja a programmatic buyingot és jó dolognak a performance marketinget Nagy Barnabás, a Magyar Telekom eCommerce részlegének vezetője. Csakhogy ezek alkalmazásához előbb paradigmaváltásra lenne szükség. Az új típusú marketingtevékenységek adaptálása közel sem olyan egyszerű, ahogy azt a tankönyvi példákban megírták.
Evolution