Feltérképezhető a vásárláshoz vezető út!

Feltérképezhető a vásárláshoz vezető út!

A reklámozók égető kérdésére, vajon, mely hirdetésekre érdemes költeni, az attribúciós modellek kimerítő választ adhatnak. A típusaik között azonban akad két rendkívül pontatlan is, és jelenleg épp ezek a legnépszerűbbek - mondja Ihász Ingrid a MEC Magyarország digitális vezetője.
Robbanás előtt az Ad Tech üzletág

Robbanás előtt az Ad Tech üzletág

Az online reklámszakma a hirdetéskiszolgáló rendszereket sokáig szükséges rosszként kezelte, a költséget pedig a hirdetések árának töredékére próbálták leszorítani. A display reneszánsza, a rich media és az interaktív formátumok megjelenése és persze a programmatic értékesítési rendszerek fefutása teljesen megváltoztatja a digitális hirdetési technológia megítélését. 2020-ra az Ad Tech üzletág mérete elérheti a 100 milliárd dollárt.
Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
Komoly kihívói vannak a Google-nek

Komoly kihívói vannak a Google-nek

Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Hasznos eszköznek tartja a programmatic buyingot és jó dolognak a performance marketinget Nagy Barnabás, a Magyar Telekom eCommerce részlegének vezetője. Csakhogy ezek alkalmazásához előbb paradigmaváltásra lenne szükség. Az új típusú marketingtevékenységek adaptálása közel sem olyan egyszerű, ahogy azt a tankönyvi példákban megírták.
2/2