A hangsúlyt az elektronikus médiaeszközök közötti szinergia megteremtésére helyeztük – interjú Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával

A hangsúlyt az elektronikus médiaeszközök közötti szinergia megteremtésére helyeztük – interjú Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával

Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház és az Ipsos kutatása a különböző médiatípusokhoz kapcsolódó fogyasztói insightokról.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
1/7