Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Miképpen lehet a hagyományos média változásait lekövetni, miképpen lehet “modernizálni” egy médiaportfóliót?
Szépségipar és az Atmedia találkozása a százszor is szépekkel

Szépségipar és az Atmedia találkozása a százszor is szépekkel

Szépészeti online időpontfoglalóval bővül a portfólió.
Év elejétől már a Player Media csoport és a Csakfoci.hu is az Atmediánál!

Év elejétől már a Player Media csoport és a Csakfoci.hu is az Atmediánál!

Prémium férfi magazinokkal illetve sport oldallal bővült 2021. január elsejétől az Atmedia online portfóliója. A megállapodás alapján a Player csoport felületeinek - Player.hu, Roadster.hu, Raketa.hu, Csakfoci.hu - hirdetéseit a multimédiás kereskedőház értékesíti. Az Atmedia digitális üzletága négy éve indult és dinamikusan növekszik, 2020 végére már az 5. legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett.
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
Regionális, hálózatos rádióval bővít a kereskedőház

Regionális, hálózatos rádióval bővít a kereskedőház

2021. március 1-jétől az Atmedia a kizárólagos kereskedőháza Magyarország egyik legnagyobb helyi a rádiójának, a Kecskeméti székhelyű Gong FM-nek.
1/9