Az online videó felkészül és előre tör

Az online videó felkészül és előre tör

Erdélyi Eszterrel, az Atmedia online divíziójának vezetőjével beszélgetett Csermely Ákos, akivel körbejárták ezt az új - talán nem is annyira csak feltörekvő - piacot fogyasztói és hirdetői szemszögből egyaránt. Az online videó piaca eddig is gyorsan növekedő volt.
Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

A rádió tömegelérési potenciálját egyre több nagyvállalat ismeri fel az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában.
Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Miképpen lehet a hagyományos média változásait lekövetni, miképpen lehet “modernizálni” egy médiaportfóliót?
Az online videó felkészül és előre tör

Az online videó felkészül és előre tör

Erdélyi Eszterrel, az Atmedia online divíziójának vezetőjével beszélgetett Csermely Ákos, akivel körbejárták ezt az új - talán nem is annyira csak feltörekvő - piacot fogyasztói és hirdetői szemszögből egyaránt. Az online videó piaca eddig is gyorsan növekedő volt.
Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

A fogyasztók egyre több helyről fogyasztják a médiatartalmakat, ezért hirdetésekkel elérni is multimédia megoldásokkal lehet leginkább.
1/10