Az Atmedia értékesíti a Network4 új csatornájának reklámidejét

Az Atmedia értékesíti a Network4 új csatornájának reklámidejét

A MAX4 minden jelentős szolgáltató kínálatában elérhető lesz.
2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

Eklektikus évnek nézhetünk elébe. Van, aki borúsan látja a 2023-as évet, és van, aki a lehetőséget látja benne.
Új vezetőt igazolt az Atmedia

Új vezetőt igazolt az Atmedia

Koros Edina televízió értékesítési vezetőként erősíti a kereskedőház csapatát.
Egy sok(k)ismeretlenes évben, az átláthatóság és stabilitás a legfőbb érték a hirdető számára.

Egy sok(k)ismeretlenes évben, az átláthatóság és stabilitás a legfőbb érték a hirdető számára.

Aki 2023-ban jól dönt és jól lép, komoly versenyelőnyre tehet szert a versenytársaival szemben.
A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.
1/14