Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Balázs Barbarát, az Atmedia üzletfejlesztő és értékesítés támogató igazgatóját kérdeztük emberről persze a koronavírus és a médiapiac viszonyáról is.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
1/6