Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője

Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője

Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a Podpad.hu, amely idén januártól atalon néven, továbbra is ingyenesen érhető el a hallgatók számára. A felhasználói igények maximális figyelembevételével történő fejlesztés során modern, jobban megkülönböztethető arculatot kap a felület – az atalon.hu –, valamint megújul az applikáció is.
Tévétől az emberi hangig – Az egyidejű, tömeges eléréstől a perszonalizációig.

Tévétől az emberi hangig – Az egyidejű, tömeges eléréstől a perszonalizációig.

Izgalmakkal teli jövő év várható, amikor a fogyasztói szokások átalakulása mellett, a tartalomgyártás, a reklám- és a terjesztési piac mind-mind komoly változásban lesz. A tévéktől, a rádiókig, a streaimingtől a podcatsokig, a reklámblokkoktól a connected tévé bevezetéséig, a cord-cutting veszélyétől a reklámárak emelésének problematikájáig, és a szilánkosra töredezett célcsoportok egyidejű eléréséig, mind-mind szó esik Guttengéber Csabával, az atmedia ügyvezetőjével készített beszélgetésem során.
A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

2022 novemberében szinte berobbant a ChatGPT, és lett a hétköznapi ember számára is világos: a mesterséges intelligencia nem lesz, hanem már van. De valóban, ez valami új dolog?
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője

Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője

Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a Podpad.hu, amely idén januártól atalon néven, továbbra is ingyenesen érhető el a hallgatók számára. A felhasználói igények maximális figyelembevételével történő fejlesztés során modern, jobban megkülönböztethető arculatot kap a felület – az atalon.hu –, valamint megújul az applikáció is.
Hirdessen a tévékben, ezzel is a hazai gazdaságot védjük!

Hirdessen a tévékben, ezzel is a hazai gazdaságot védjük!

A legtöbbet fogyasztott médiatípus még mindig a televízió. Nem csak azért kell hirdetni, mert sokan nézik a tévét, ezzel a gazdaságunkat is védhetjük.
1/18