Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

A fogyasztók egyre több helyről fogyasztják a médiatartalmakat, ezért hirdetésekkel elérni is multimédia megoldásokkal lehet leginkább.
Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

A rádió tömegelérési potenciálját egyre több nagyvállalat ismeri fel az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában.
Szépségipar és az Atmedia találkozása a százszor is szépekkel

Szépségipar és az Atmedia találkozása a százszor is szépekkel

Szépészeti online időpontfoglalóval bővül a portfólió.
Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

A rádió tömegelérési potenciálját egyre több nagyvállalat ismeri fel az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában.
Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Miképpen lehet a hagyományos média változásait lekövetni, miképpen lehet “modernizálni” egy médiaportfóliót?
1/10