Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt., az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024 februárjától veszi kézbe a vodkamárka éves kommunikációs stratégiájának és social media tevékenységének irányítását, valamint influencer kampányainak megtervezését és lebonyolítását.
Megújulás alatt az Armadillo

Megújulás alatt az Armadillo

Új szervezeti működéssel, szakemberekkel és ügyfelekkel erősít az ügynökség.
Több száz rászorulónak gyűjtött adományt az Armadillo

Több száz rászorulónak gyűjtött adományt az Armadillo

55 adománydoboz – nagyságrendileg 110 rászoruló megsegítése – volt a cél, végül ennek háromszorosát érte el az Armadillo a karácsonyi adománygyűjtő akciójával.
Mood managert igazolt az Armadillo

Mood managert igazolt az Armadillo

Kiss Tímea lett az Armadillo Kreatív Ügynökség mood managere. Az új pozíció bevezetésével a cég azt a fontos célkitűzést szeretné megvalósítani, hogy a kreatív és innovatív gondolkozáson alapuló iparágban dolgozó kollégákat támogassa a mentális jólét javításában és a munkahelyi környezet pozitív alakításában.
11 év után távozik az Armadillo éléről Arany Gábor

11 év után távozik az Armadillo éléről Arany Gábor

A kommunikációs vezető több mint egy évtizedig volt meghatározó szakembere az ügynökségnek, most izgalmas, új fejezetet nyit az életében, miközben nem szakad el véglegesen az ügynökségtől.
1/2