Arany János: Az Artificial Content csapdája

Arany János: Az Artificial Content csapdája

A tisztán AI által létrehozott tartalom (mellék)hatásai a közösségi médiában – hogyan maradjunk autentikusak
Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
Hogyan hozzuk vissza a magyar médiapiacra, amit a Google és a Facebook elvitt?

Hogyan hozzuk vissza a magyar médiapiacra, amit a Google és a Facebook elvitt?

Az elmúlt évtizedben rengeteget változott a felaprózódott médiapiac, és a büdzsék nagy része az óriásokhoz, a Google-hez és Facebook-hoz került.
A storytelling ereje az értékesítésben és marketingben

A storytelling ereje az értékesítésben és marketingben

A nagy technológiai cégeknél egyre általánosabb a “chief evangelist” és a “chief storyteller” jellegű pozíciók megjelenése, és ez nem véletlen.
Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.