Három díjat nyert az ALDI „Az Év Boltja 2024” versenyen

Három díjat nyert az ALDI „Az Év Boltja 2024” versenyen

A kereskedelmi láncok között az ALDI Magyarország három kategóriában is az élen végzett a PPH Média idén 10. alkalommal meghirdetett „Az Év Boltja 2024″ versenyén. „Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2024″ és „Az Év Tejtermék Kereskedője 2024″ címek mellett idén a Nébih és a Kiváló Minőségű Élelmiszer közös különdíját is a vállalat kapta.
Az ALDI lett Magyarország legismertebb munkaadója

Az ALDI lett Magyarország legismertebb munkaadója

Rendkívül rangos elismerést kapott az ALDI: a Randstad Employer Brand kutatásában elnyerte Magyarországon a Legismertebb Munkaadó Díjat. A magyar munkavállalók elvárásai között továbbra is a vonzó munkabér és juttatási csomag, a kellemes munkahelyi légkör, a pénzügyi stabilitás az elsődlegesek – az ALDI HR-stratégiájában és transzparens kommunikációjában is ezek a szempontok állnak a fókuszban.
ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe

ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe

AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai régiókba érkező nyaralók kikapcsolódásához. Ennek megfelelően az itt található üzleteiben az üdülni vágyók igényeinek megfelelően alakítja kedvező áron kínált magas minőségű termékekből álló szezonális kínálatát és üzletei nyitvatartását. A vállalat mintegy 100 szezonális új munkavállalót keres, a kezdőbér több mint bruttó 550 000 forint.
Keveset fizetsz, nagyot mész – ismét az alacsony árakra fókuszálnak az ALDI új reklámfilmjei

Keveset fizetsz, nagyot mész – ismét az alacsony árakra fókuszálnak az ALDI új reklámfilmjei

Februártól teljesen új marketingkommunikációs stratégiát indított az ALDI, most pedig a tematikus megjelenések is azt üzenik: a vásárlók nemcsak magas minőséggel, hanem alacsony árakkal is találkoznak, ha felkeresik a diszkont kereskedelmi lánc üzleteit. Az új filmeket is a stratégia megalkotója, a Mediator készítette.
Exkluzív együttműködés: a CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit

Exkluzív együttműködés: a CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit

Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE FREI-jel. Az eredmény: két, saját márkás kávé, amelyeknek ízvilágát az áruházlánc ikonikus termékei ihlették. A BARISSIMO BY CAFE FREI kávék kizárólag az ALDI üzleteiben lesznek kaphatók. A „Nussknacker” őrölt kávékeverék igazi aromabomba, amely a népszerű ALDIs csokoládé ízvilágát tükrözi, a „Germknödel” ízvariánst pedig az áruházlánc fagyasztott kínálatában található, szintén sikeres szilvás gőzgombóc ihlette.
2/5