
2024. december 11. 15:33Szánj az olvasásra 3 percet!
A magas szakmai elvárásokhoz kötött megállapodás 2024 harmadik negyedévében jött létre a meghatározó jelentőségű hirdetéstechnológiai platform és az Addig között. Ez jelen pillanatban az első ilyen jellegű együttműködés a magyar piacon. (X)
Marketing

2024. február 29. 05:27Szánj az olvasásra 2 percet!
Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
Marketing