A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Együttműködést kötött a Privátbankár.hu és az Adaptive Media

Együttműködést kötött a Privátbankár.hu és az Adaptive Media

Partneri szerződést kötött a Privátbankár.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. februárjától a sales house végzi a gazdasági oldal display és natív hirdetési megoldásainak értékesítését.
A G7.hu az Adaptive Mediához igazolt

A G7.hu az Adaptive Mediához igazolt

Az idei évtől a G7.hu hirdetési felületeivel bővül az Adaptive Media online médiaportfóliója. Az 5 éves online gazdasági magazin mérföldkőhöz érkezett idén.
A hagyományos reklám unalmas, a hirdetésnek adnia kell valamit

A hagyományos reklám unalmas, a hirdetésnek adnia kell valamit

Ma már a reklámpiacon is magas az ingerküszöb. Nem elég egy jó kreatív, több ötletet kell beletenni egy kampányba, mint eddig, ha az emberek érdeklődését fenn kívánjuk tartani. A Digital Media Hungary-n Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója beszélt a trendekről, konkrét példákról a Lounge Group podcastjának különkiadásában. Mint kiderült, ahány ház, annyi szokás – nagyjából így lehet összefoglalni, hogy milyen módon működnek a hazai sales house-ok.
Újabb oldalakkal bővül az Adaptive Media portfóliója

Újabb oldalakkal bővül az Adaptive Media portfóliója

Partneri szerződést kötött a Szeretlek Magyarország Médiacsoport és az Adaptive Media.
1/3