A jó márka kerüli a megszokott sémákat

A jó márka kerüli a megszokott sémákat

A Superfuture Consulting színeiben ad tanácsot ügyfeleinek marketing- márka és kommunikációs területen, a SEED executive school-ban tanít, emellett sok időt szentel hobbiból lett üzleti vállalkozásának, a padelnek. Utóbbi egy dinamikusan fejlődő új sport, melynek a magyar piacra való bevezetése többek között az ő érdeme. Interjúnkban Aczél Lászlót kérdeztük.
Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Jelentős eredményt ma már csak penetrációnöveléssel lehet elérni, ezért fontos, hogy finoman, de folyamatosan jelen legyen egy-egy márka a hétköznapjainkban – állítja Aczél László. A Young&Rubicam ügyvezetőjével a trendi marketingeszközökről beszélgettünk.
Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Jelentős eredményt ma már csak penetrációnöveléssel lehet elérni, ezért fontos, hogy finoman, de folyamatosan jelen legyen egy-egy márka a hétköznapjainkban – állítja Aczél László. A Young&Rubicam ügyvezetőjével a trendi marketingeszközökről beszélgettünk.
Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Jelentős eredményt ma már csak penetrációnöveléssel lehet elérni, ezért fontos, hogy finoman, de folyamatosan jelen legyen egy-egy márka a hétköznapjainkban – állítja Aczél László. A Young&Rubicam ügyvezetőjével a trendi marketingeszközökről beszélgettünk.