AI-alapokra helyezte a casco-kötést követő járműszemlét az Allianz Hungária

AI-alapokra helyezte a casco-kötést követő járműszemlét az Allianz Hungária

2024 márciusa óta már az új, mesterséges intelligenciával vezérelt digitális gépjárműszemle segíti az Allianz Hungária ügyfeleit a casco-szerződésük megkötésének folyamata során. A casco így gyorsan, kényelmesen, akár teljes egészében az otthonunkból megköthető, míg a biztosítóoldali elbírálási folyamat két napon belül lezárulhat.
Az MI kordában tartása szükséges, de nem lehetséges

Az MI kordában tartása szükséges, de nem lehetséges

A mesterséges intelligencia az emberiség utolsó, végzetes találmánya lesz, vagy egy új korszak hajnala? Kell-e tartanunk az olyan új technológiáktól mint a szintetikus biológia, a robotika és a kvantumszámítógép, amik az MI-vel kiegészülve egy új civilizációs hullámot indítanak el? Hogyan lehet minimalizálni ezek káros hatásait, miközben kiaknázzuk a bennük rejlő hatalmas lehetőségeket? Mustafa Suleyman és Michael Bhaskar könyve többek között ezekre a kérdésekre keresi és adja meg a választ.
Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások

Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások

Végre a hazai kis-és középvállalkozások is haszonélvezői lehetnek az AI-forradalomnak: a fejlesztőkből, AI-szakértőkből, és reklámügynökségi szakemberekből álló Think AI csapata megtalálta annak a módját, hogyan teheti a vállalati folyamatok szerves részévé a mesterséges intelligenciát anélkül, hogy a kkv-knál bárkinek is promptolnia kellene hozzá.
Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) technológia rohamos fejlődése és alkalmazása a marketing világában jelentős paradigmaváltást hozott. Napjainkban az AI nem csupán egy új eszköz a marketingesek kezében. Sokkal inkább egy stratégiai partner, ami teljesen új megközelítést kínál a piackutatástól a vásárlói interakciók előrejelzéséig, újradefiniálva a hagyományos marketingstratégiákat, és lehetővé téve a szakemberek számára, hogy a korábbiaknál pontosabb, személyre szabottabb és költséghatékonyabb marketingmegoldásokat alkalmazzanak. Ez a technológia tehát nem csupán időt és erőforrásokat takarít meg, hanem növelheti a marketingkampányok sikerességét is, hozzáadott értéket teremtve az ügynökségek és ügyfeleik számára egyaránt.
Mesterséges intelligencia a pénzintézeteknél: hogyan bankolunk AI-al?

Mesterséges intelligencia a pénzintézeteknél: hogyan bankolunk AI-al?

A mesterséges intelligencia megkerülhetetlen, nem csak az ügyfeleket, de minden intézmény minden dolgozóját érinteni fogja - hangzott el a Deloitte Risk? Respond! podcast legújabb adásában. A mesterséges intelligencia pénzintézeti felhasználásairól, a kihívásokról, szabályozásról beszélt Dr. Barta Gergő a Deloitte vezető Mesterséges Intelligencia szakértője és a műsor házigazdája, Dr. Albert Lili, a Deloitte adatvédelmi és technológiai munkacsoportjának ügyvédje és Dr. Fáykiss Péter a Magyar Nemzeti Bank Digitalizációs Igazgatóság vezetője.
2/39