A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

2022 novemberében szinte berobbant a ChatGPT, és lett a hétköznapi ember számára is világos: a mesterséges intelligencia nem lesz, hanem már van. De valóban, ez valami új dolog?
Az AI is csak ember: a Cinema Mystica kiállításán jártunk

Az AI is csak ember: a Cinema Mystica kiállításán jártunk

A Cinema Mysticában látható AIVolution kiállítás rávilágít, hogy a fizikai tér és a fantázia, a kint és a bent, a mesterséges és az emberi közt keskenyebb a határvonal, mint hinnénk. Minden létezik, amit egyszer megálmodtunk, és minden álom forrása a valóság.
Az MI kordában tartása szükséges, de nem lehetséges

Az MI kordában tartása szükséges, de nem lehetséges

A mesterséges intelligencia az emberiség utolsó, végzetes találmánya lesz, vagy egy új korszak hajnala? Kell-e tartanunk az olyan új technológiáktól mint a szintetikus biológia, a robotika és a kvantumszámítógép, amik az MI-vel kiegészülve egy új civilizációs hullámot indítanak el? Hogyan lehet minimalizálni ezek káros hatásait, miközben kiaknázzuk a bennük rejlő hatalmas lehetőségeket? Mustafa Suleyman és Michael Bhaskar könyve többek között ezekre a kérdésekre keresi és adja meg a választ.
A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

2022 novemberében szinte berobbant a ChatGPT, és lett a hétköznapi ember számára is világos: a mesterséges intelligencia nem lesz, hanem már van. De valóban, ez valami új dolog?
Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) technológia rohamos fejlődése és alkalmazása a marketing világában jelentős paradigmaváltást hozott. Napjainkban az AI nem csupán egy új eszköz a marketingesek kezében. Sokkal inkább egy stratégiai partner, ami teljesen új megközelítést kínál a piackutatástól a vásárlói interakciók előrejelzéséig, újradefiniálva a hagyományos marketingstratégiákat, és lehetővé téve a szakemberek számára, hogy a korábbiaknál pontosabb, személyre szabottabb és költséghatékonyabb marketingmegoldásokat alkalmazzanak. Ez a technológia tehát nem csupán időt és erőforrásokat takarít meg, hanem növelheti a marketingkampányok sikerességét is, hozzáadott értéket teremtve az ügynökségek és ügyfeleik számára egyaránt.
1/38