A vállalatoknak is készülniük kell a deepfake videók kivédésére!

A vállalatoknak is készülniük kell a deepfake videók kivédésére!

A személyre szabott deepfake-videók kivédésére mindenkinek érdemes felkészülnie. A technológia fejlődésével egyre nehezebben lehet kiszűrni, mi is a valóság, és mi a csalás – mondta el interjúnkban Veszelszki Ágnes nyelvész-kommunikációkutató, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Nemeskürty István Tanárképző Karának dékánja.
AI a befektetések szolgálatában: új dimenziók a vagyonkezelésben

AI a befektetések szolgálatában: új dimenziók a vagyonkezelésben

A K&H Alapkezelő, a KBC Csoport tagjaként már nyolc éve alkalmaz mesterséges intelligencia alapú modelleket (AI) a befektetési döntéseinek támogatására, ezzel nemcsak Magyarországon, hanem európai szinten is úttörő szerepet tölt be.
Fedezd fel a világot az AI szemével – a HONOR és az eSky együtt inspirálják a  Z generációt

Fedezd fel a világot az AI szemével – a HONOR és az eSky együtt inspirálják a Z generációt

Az utazás manapság nem csupán az új helyek felfedezéséről, hanem az élmények megosztásáról és újraéléséről is szól. A HONOR 400 széria ebben kínál új perspektívát: mesterséges intelligenciával támogatott fejlett fotós funkcióival segít a mindennapi pillanatokat lenyűgöző vizuális történetekké formálni. A HONOR és az eSky együttműködése a fiatal kalandvágyók igényeire reflektál. E generáció számára fontos az az inspiráció, hogy olyan kreatív, megosztásra érdemes tartalmakat hozzanak létre, melyekkel élményeiket hitelesen és látványosan mesélhetik el a világnak.
A digitális marketing sötét titkai - amiket soha nem mondtak el neked

A digitális marketing sötét titkai - amiket soha nem mondtak el neked

 A 10 részes sorozat első részében igyekszem leleplezni néhány olyan dolgot a digitális marketing világából, amiről kevesen beszélünk nyíltan, vagyis hát... Beszélünk, csak maximum egymás között. Szó lesz olyan trükkökről és hát manipulációs vagy egyéb figyelemfelkeltő technikákról is, amik a digitális marketing sötét titkaihoz tartoznak.
A Bosch új szintre emelte ügyfélszolgálatát

A Bosch új szintre emelte ügyfélszolgálatát

A Bosch csoport, amely vezető szerepet tölt be a globális elektromos szerszám piacon, új korszakot nyitott ügyfélszolgálatának fejlesztésében. Az SAP AI copilotjára, a Joule-ra támaszkodó mesterséges intelligencia-alapú megoldás teljesen új alapokra helyezte a vállalat ügyfélkezelési rendszerét: növelte az ügyfélelégedettséget, csökkentette a működési költségeket, és számottevően javította az ügyfélszolgálati munkatársak munkakörülményeit.
1/78